
Op onze FAQ-pagina vind je antwoorden op de meest gestelde vragen van onze klanten. Als jouw vraag of antwoord niet in de lijst voorkomt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Ons team is bereikbaar via het e-mailadres info@brinqgoods.nl.
Hieronder vind je een aantal veelgestelde vragen en antwoorden:
Ik heb een factuur nodig, wat moet ik doen? Neem contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen? Ja, dat is mogelijk. Bij het invullen van je gegevens kun je ervoor kiezen om de bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Bij betaling achteraf is dit helaas niet mogelijk. In dat geval moet het factuur- en verzendadres hetzelfde zijn.
Als je na verzending van je bestelling het adres wilt wijzigen, kun je dit doen via de PostNL/DHL (afhankelijk van de koeriersdienst die jouw pakket gaat leveren) als de zending een Track & Trace-code heeft. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Mijn zending is beschadigd aangekomen, wat moet ik doen? Stuur een e-mail sturen naar info@brinqgoods.nl.
Zijn er kosten verbonden aan retourneren? Bij brinqgoods.nl worden alle bestellingen gratis verzonden en kunnen ook gratis worden geretourneerd. Wil je een bestelling retourneren? Bekijk dan onze retourpagina voor meer informatie.
Betaal ik verzendkosten? Bij brinqgoods.nl worden alle bestellingen gratis verzonden binnen Nederland en België!
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren? Bekijk onze informatie over retourneren hier.
Waar kan ik de status van mijn bestelling controleren? Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je van ons een bevestigingsmail met daarin een bestelnummer. Bij een pakketzending ontvang je een Track & Trace-link per e-mail, waarmee je de status van je bestelling kunt volgen via de website van PostNL of DHL.
Let op: producten die door de brievenbus passen, worden als brievenbuspost verzonden en daarvan is de verzendstatus niet te controleren. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice en houd je bestelnummer bij de hand.